Inauguració!!!

Publicado: diciembre 1, 2012 en Uncategorized

Doncs avuí és el meu primer dia en aquest blog!!! Qui vegi aixó i vingui a casa durant el dia d’avuí rebrà una copa de cava i 50€!!!

He creat aquest bloc amb l’intenció que tracti temes d’interès per a mi (sinó quina gràcia!!), centrats bàsicament en l’economia i la política,  a nivell estatal, però sense oblidar el plà internacional. També es publicarán noticies d’altres àmbits però amb una afectació, profunditat i rellevància molt menor. La freqüència, m’he proposat 2 posts setmanals que tractarán temes d’actualitat i l’idioma anirà canviant entre català i castellà, potenciant aquest primer. Més endavant potser també m’atreveixo a l’anglés o francés, però encara queda lluny aquest dia (2014). Al cap d’un any em proposo tenir 15 seguidors (influència twitter) o 20 comentaris a les meves entrades (els meus no valen, no seré trampós).

A veure si compleixo les meves expectatives i vosaltres m’ajudeu a elles!!! D’aquí un temps tornaré a llegir-me aquesta entrada per analitzar la meva tasca i de ben segur… tocarà canviar coses jaja.

Responder

